آداما ترائوره به کرونا مبتلا و از اردوی تیم ملی اسپانیا خارج شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال ولورهمپتون انگلیس به فهرست بازیکنان مبتلا به کرونا اضافه شد و فرصت همراهی ماتادورها در آغاز لیگ ملت های اروپا را از دست می دهد.

آداما ترائوره به کرونا مبتلا و از اردوی تیم ملی اسپانیا خارج شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه مارکا، تست کرونای آداما ترائوره مهاجم تیم فوتبال ولورهمپتون مثبت شده و به همین دلیل او باید اردوی تیم ملی اسپانیا را ترک کند.

نفرات دعوت شده به اردوی تیم تحت راهنمایی لوئیس انریکه روز گذشته (دوشنبه) در محل تمرینات تیم ملی اسپانیا حضور پیدا کردند تا برای شروع تمرینات شان پیش از بازی مقابل تیم های ملی آلمان و اوکراین در لیگ ملت های اروپا تست کرونا بدهند.

در این میان تعیین شد که دو بازیکن تیم ملی اسپانیا به کرونا مبتلا شده اند. اولین بازیکن میکل اویارسابال، بال چپ 23 ساله تیم رئال سوسیه داد بود و آداما ترائوره هم اکنون به عنوان دومین بازیکن مبتلا به کرونا معرفی شده است.

این دومین بدشانسی ترائوره 24 ساله در رده ملی است. او در ماه نوامبر هم به اردوی تیم ملی اسپانیا دعوت شد اما به دلیل مصدومیت این شانس را از دست داد.

در همین حال نشریه مارکا نوشته که قرار است امروز (سه شنبه) یک بار دیگر از تمامی بازیکنان تیم ملی اسپانیا تست کرونا گرفته گردد و این فرصت به ترائوره هم دست خواهد داد. اگر نتیجه این تست منفی گردد، ترائوره می تواند همراه با اسپانیا در لیگ ملت ها شرکت کند.

ترائوره تا کنون در تمامی رده های سنی فوتبال پایه برای اسپانیا بازی نموده اما هنوز فرصت پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورش را به دست نیاورده است.

khaneh-jok-sms.ir: جملات زیبا و دلنشین جدید | جملات آموزنده و زیبا | جملات زیبا از بزرگان را اینجا بخوانید

discountbook.ir: کتاب ارزان | مجله کتابخوانی، بیاید آگاهتر باشیم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 21946

به "آداما ترائوره به کرونا مبتلا و از اردوی تیم ملی اسپانیا خارج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آداما ترائوره به کرونا مبتلا و از اردوی تیم ملی اسپانیا خارج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید