برپایی یک جشنواره کتابخوانی به همت ناشر قمی

به گزارش مجله سلو بلاگ، مسعود پیرمرادیان، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در قم، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رمضان و آرزوی قبولی طاعات مومنین با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ملزم بودن افراد به رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: برای رعایت بهداشت و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا شرایط برگزاری جشنواره های حضوری کتاب را نداریم بنابراین تصمیم گرفتیم جشنواره کتابخوانی معارف را برگزار کنیم.

برپایی یک جشنواره کتابخوانی به همت ناشر قمی

وی با بیان جمله خانه بمانیم، کتاب بخوانیم، جایزه بگیریم، اعلام کرد: ما با این شعار جشنواره کتابخوانی معارف را با موضوع کتاب های پر فروش نشر برگزار می کنیم. شرکت کنندگان در جشنواره از 10 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای خرید بالای صد هزار تومان برخوردار خواهند بود.

مدیرعامل دفتر نشر معارف افزود: به قید قرعه به برندگان جشنواره، جوایز ارزنده ای اهدا می شود و علاوه بر آن به خوش شانس ترین شرکت کننده، جایزه ویژه جشنواره تعلق خواهد گرفت.

پیرمرادیان به روش تهیه کتاب نیز اشاره کرد و یادآور شد: علاوه بر عرضه کتاب ها در پاتوق کتاب و کتابفروشی ها، علاقه مندان با مراجعه به سایت نشر معارف هم می توانند کتاب های مورد علاقه شان را خریداری و در مسابقه شرکت کنند.

وی در پایان تاکید کرد: همه کتاب های چاپی، نسخه الکترونیکی هم دارند و مخاطبین می توانند نسخه الکترونیکی کتاب را خریداری کنند.

بی نهایت اس ام اس: اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 16329

به "برپایی یک جشنواره کتابخوانی به همت ناشر قمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی یک جشنواره کتابخوانی به همت ناشر قمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید