برگزاری رقابت های تنیس روی میز ارتش با معرفی تیم های برتر

به گزارش مجله سلو بلاگ، مسابقات تنیس روی میز کارکنان پایور کل ارتش به میزبانی مدیریت تربیت بدنی ستاد فرماندهی کل آجا برگزار گشت.

برگزاری رقابت های تنیس روی میز ارتش با معرفی تیم های برتر

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی ارتش، مسابقات تنیس روی میز کارکنان پایور ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش و امیر سرتیپ دوم محمد نوری رئیس هیئت تنیس روی میز نیروهای مسلح و ارتش و با رعایت دقیق دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی برگزار شد و با قهرمانی پینگ پنگ بازان نیروی هوایی به خاتمه رسید.

24 ورزشکار از منتخبین نیروها و سازمان های تابعه ارتش جمهوری اسلامی ایران در قالب 6 تیم در دو بخش دوبل و تیمی این مسابقات به رقابت پرداختند که در خاتمه تیم نیروی هوایی ارتش به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و تیم های نیروی زمینی و نیروی پدافند هوایی به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

هیئت تنیس روی میز ارتش به ریاست امیر سرتیپ دوم محمد نوری، در طول سال و به مناسبت های مختلف با برگزاری منظم مسابقات و کلاس های مختلف مربیگری و داوری در بالاترین سطح کشور و همکاری و تعامل منظم با فدراسیون تنیس روی میز، نقش بسزایی در توسعه این رشته المپیکی جذاب و مفرح در کل خانواده بزرگ ارتش در سطح کشور ایفا می کند و همواره از فعال ترین هیئت های ورزش ارتش است.

نفرات منتخب این رقابت ها به اردوی مشترک تیم تنیس روی میز ارتش جهت شرکت در مسابقات قهرمانی نیروهای مسلح دعوت شدند تا با قدرت هرچه تمام تر عنوان قهرمانی سال گذشته خود در این رقابت ها را تکرار کنند.

مسابقات قهرمانی نیروهای مسلح به میزبانی سازمان تربیت بدنی آجا سه شنبه 9 دی ماه 1399 برگزار می شود.

بی نهایت اس ام اس: اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 26784

به "برگزاری رقابت های تنیس روی میز ارتش با معرفی تیم های برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری رقابت های تنیس روی میز ارتش با معرفی تیم های برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید