بیش از 3 میلیارد تومان به مددجویان قمی آسیب دیده از کرونا کمک شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران/قم کمیته امداد استان قم 3 میلیارد و 70 میلیون تومان وجه نقد و 56 هزار ماسک و 19 هزار محلول ضد عفونی کننده به مددجویان آسیب دیده از کرونا کمک کرد.

بیش از 3 میلیارد تومان به مددجویان قمی آسیب دیده از کرونا کمک شد

اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه خوشبختانه پویش ایران همدل مورد استقبال هم میهنان عزیز به ویژه همشهریان استان قم قرار گرفته است گفت: با افزایش یاری های مؤمنانه مردم، خدمت رسانی این نهاد نیز به خانواده های تحت حمایت مخصوصا خانوارهای آسیب دیده از کرونا نیز افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا به امروز 500 میلیون تومان به 22 هزار و 432 خانوار تحت حمایت، یاری نقدی شده است گفت: در این مدت 56 هزار ماسک و 19 هزار محلول ضد عفونی کننده نیز بین مددجویان توزیع شده است.

وی ضمن ابراز تأسف از اینکه 63 نفر از مددجویان این نهاد در استان قم بدلیل ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند شرح داد: علاوه بر خدمات عمومی مددجویان، 450 میلیون تومان هم به این خانوارها پرداخت و از آنها دلجویی شد.

میرشکار با اشاره به اینکه کسب و کارهای تعدادی از مجریان طرح های اشتغال نیز در ایام کرونا دچار مشکل شده اند گفت: به این افراد و دیگر مددجویان آسیب دیده نیز 500 میلیون تومان به صورت بلاعوض یاری شد.

وی از عقب افتادن اجاره خانه بسیاری از مددجویان در شرایط سخت کرونا خبر داد و اظهار کرد: 720 میلون تومان هم به عنوان یک مرحله اجاره مسکن فوق العاده به آنها پرداخت کردیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قم، با بیان اینکه تعدادی از مددجویان نیز به این بیماری مبتلا شده اند و حتی بعضی از آنها هم اکنون هم با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند افزود: 900 میلیون تومان هم برای جبران خسارت درمانی به آنها یاری شد.

وی ضمن آرزوی سلامتی برای مردم عزیز کشورمان گفت: با توجه به اینکه مددجویان این نهاد به دلیل مسائل مالی امکان تقویت سیستم ایمنی بدن خود را ندارند، از مردم نیکوکار و خیران خواستارم تا با افزایش یاری های خود امدادگران کمیته امداد را در خدمت بیشتر به این خانوارها یاری کنند.

بی نهایت اس ام اس: اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 23633

به "بیش از 3 میلیارد تومان به مددجویان قمی آسیب دیده از کرونا کمک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 3 میلیارد تومان به مددجویان قمی آسیب دیده از کرونا کمک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید