ترامپ خروج سودان از فهرست دولت های حامی تروریسم را به کنگره اعلام نمود

به گزارش مجله سلو بلاگ، رئیس جمهور آمریکا تصمیم خود برای خارج کردن نام سودان از فهرست دولت های حامی تروریسم (به زعم آمریکا) را به اطلاع کنگره آمریکا رساند.

ترامپ خروج سودان از فهرست دولت های حامی تروریسم را به کنگره اعلام نمود

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سرویس رسانه ای کاخ سفید روز جمعه در بیانیه ای بیان نمود دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تصمیم خود برای حذف نام سودان از فهرست دولت های حامی تروریسم مورد نظر آمریکا را به اطلاع کنگره رسانده است.

بر اساس بیانیه کاخ سفید، روز گذشته دولت انتقالی سودان 335 میلیون دلار به یک حساب ضمانتی ثالت واریز کرده است تا در نهایت این مبلغ به آسیب دیدگان و خانواده قربانیان تروریسم در آمریکا پرداخت شود و متعاقباً دونالد ترامپ نیز امروز طبق وعده قبلی نام سودان را از فهرست دولت های حامی تروریسم حذف کرده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در پیامی توئیتری به سودان وعده داده بود که در صورت پرداخت 335 میلیون دلار غرامت به سیب دیدگان و خانواده قربانیان آمریکایی تروریسم، این کشور را از فهرست موسوم به دولت های حامی تروریسم خارج می کند.

دونالد در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: خبرهای عالی! دولت جدید سودان که در حال دستیابی به پیشرفت های بسیار بزرگی است، با پرداخت 335 میلیون دلار به آسیب دیدگان و خانواده قربانیان آمریکایی تروریسم موافقت کرده است.

وی افزود: به محض اینکه این مبلغ پرداخت شود، من سودان را از فهرست دولت های حامی تروریسم حذف خواهم کرد. سرانجام پس از مدت ها، دادخواهی برای مردم آمریکا و گامی بزرگ برای سودان!

.

بی نهایت اس ام اس: اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 23925

به "ترامپ خروج سودان از فهرست دولت های حامی تروریسم را به کنگره اعلام نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ خروج سودان از فهرست دولت های حامی تروریسم را به کنگره اعلام نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید