تعطیلی 17 مرکز غیرمجاز زیبایی در شیراز

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران/فارس سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از تعطیلی 17 مرکز غیربهداشتی و غیرمجاز درمانی و زیبایی در شیراز اطلاع داد.

تعطیلی 17 مرکز غیرمجاز زیبایی در شیراز

دکتر اورنگ ایلامی با اشاره به افزایش انجام فعالیت پزشکی در بعضی مراکز بدون مجوز بیان نمود: روزانه با شکایاتی روبرو هستیم که نشان می دهد در مراکز غیرمجاز، فعالیت های بهداشتی و پزشکی انجام می گردد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از علوم پزشکی شیراز، ایلامی با تاکید بر اینکه مجوز فعالیت قانونی حوزه درمان، باید از اداره صدور پروانه های معاونت درمان دانشگاه صادر گردد، اضافه کرد: باید پزشکان و پیراپزشکان پیش از همکاری یا عقد قرارداد با افراد و مراکز درمانی، نسبت به وجود مجوز قانونی فعالیت، اطمینان حاصل نمایند.

ایلامی با اشاره به برخورد قانونی با متخلفان و فعالان سودجو در حوزه درمان به عنوان تهدیدنمایندگان سلامت جامعه یادآور شد: به همین دلیل، 6 مرکز ارایه خدمات دندانپزشکی، پنج کلینیک پوست، مو و زیبایی، چهار مرکز عینک سازی و دو مرکز طب سنتی به دلیل انجام فعالیت های غیر مجاز تعطیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه با تاکید بر اینکه ارتقای سلامت نیازمند همکاری و همیاری هموطنان است، از مردم خواست تا به مراکز دارای مجوز مراجعه نمایند و در صورت مشاهده تخلف، موضوع را به سامانه 1819 مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه اطلاع دهند.

بی نهایت اس ام اس: اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 28297

به "تعطیلی 17 مرکز غیرمجاز زیبایی در شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی 17 مرکز غیرمجاز زیبایی در شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید