تمدید محدودیت های کرونایی یزد تا نهم آبان، ممنوعیت رفت و آمدهای خانوادگی شبانه

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران/یزد استاندار یزد با اعلام تمدید تمام محدودیت های کرونایی در این استان تا یک هفته دیگر، گفت: تمام رستوران ها، کافی شاپ ها و مراکز پذیرایی تا ساعت 16 باز خواهند بود و پس از این ساعت به منظور جلوگیری از تجمع باید تنها بیرون برهای این مراکز فعال باشد.

تمدید محدودیت های کرونایی یزد تا نهم آبان، ممنوعیت رفت و آمدهای خانوادگی شبانه

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

محمدعلی طالبی در نشست فوق العاده ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، با بیان این که همه محدودیت های کرونایی تا یک هفته دیگر خاتمه نهم آبان تمدید شد، اضافه کرد: در این هفته تمامی مراکز تجمعی نظیر مساجد و بقاع متبرکه تعطیل هستند و برگزاری نماز جماعت و نماز جمعه تا یک هفته تعطیل خواهد بود.

وی با اشاره به محدودیت ورود ارباب رجوع به ادارات، تأکید کرد: ادارات، شهرداری ها، دفاتر پیشخوان، مطب پزشکان و بانک ها موظف به ارائه نکردن خدمات به افراد بدون ماسک هستند و در صورتی که این موارد را رعایت نشود، با مدیریت این مراکز برخورد جدی خواهد شد.

استاندار اضافه کرد: مسدود بودن راستا منتهی به مناطق ییلاقی تا خاتمه هفته آینده ادامه خواهد داشت و از تردد مردم در این راستا جلوگیری خواهد شد.

طالبی گفت: برای تامین نیروی انسانی آموزش دیده برای استقرار و کمک به بیمارستانها و مراکز درمانی قرار شد از طریق سپاه و هلال احمر، همکاری لازم با دانشگاه علوم پزشکی انجام شود.

وی گفت: رفت و آمدهای خانوادگی شبانه ممنوع اعلام شد و نیروهای انتظامی را موظف کردیم تا خودروهایی که به صورت خانوادگی و جمعی در حال تردد در سطح شهر هستند، جریمه کنند.

استاندار در خاتمه گفت: همه فرمانداران با هماهنگی معاونت اقتصادی استانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری بخش خصوصی، اکسیژن بیمارستان ها در سراسر شهرستان های استان ها را تامین خواهند کرد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، طالبی همچنین گفت: همه ادارات و دستگاه های اجرایی ملزم به دورکاری و کاهش نیروها به یک سوم هستند و مدیرانی که تعداد بیماران کرونایی در دستگاه تحت نظر آنها غیرعادی شود با برخورد روبرو خواهند شد.

بی نهایت اس ام اس: اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 24406

به "تمدید محدودیت های کرونایی یزد تا نهم آبان، ممنوعیت رفت و آمدهای خانوادگی شبانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید محدودیت های کرونایی یزد تا نهم آبان، ممنوعیت رفت و آمدهای خانوادگی شبانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید