تولید و اشتغال موتور محرک اقتصاد و کارآفرینان محور توسعه و پیشرفت هستند

به گزارش مجله سلو بلاگ، رئیس دفتر رئیس جمهور در اینستاگرام خود به مناسبت فرارسیدن روز ملی کارآفرینی نوشت: تولید و اشتغال موتور محرکه اقتصاد و کارآفرینان محور توسعه و پیشرفت کشور هستند.

تولید و اشتغال موتور محرک اقتصاد و کارآفرینان محور توسعه و پیشرفت هستند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، محمود واعظی در اینستاگرام خود درباره روز ملی کارآفرینی نوشت: امروز روز ملی کارآفرینی است. تولید و اشتغال موتور محرکه اقتصاد و کارآفرینان محور توسعه و پیشرفت کشورند.

وی افزود: به ویژه در دو سال گذشته که کشور آماج تروریسم اقتصادی آمریکا بوده؛ کارآفرین ها قهرمانان خط مقدم نبرد و تکیه گاه محکم دولت در اداره اقتصاد و مقابله با تحریم ها بوده اند. این روزها که کاهش بی سابقه قیمت نفت، جهان را دچار بهت و شگفتی کرده، شایسته یادآوری است که اقتصاد ایران در دو سال گذشته عملاً بدون نفت اداره شده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: حصول این موفقیت بی تردید بدون تلاش تولیدکنندگان، فعالان اقتصادی و کارآفرینان کشور ممکن نبود. دولت قدردان این تلاش ها است و همچون گذشته به عنوان یک راهبرد مبنایی، حمایت از تولید و کارآفرینی را در دستور کار خواهد داشت. این راهبرد در سال جهش تولید با قدرت و قوت بیشتری پیگیری خواهد شد.

4079/

بی نهایت اس ام اس: اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 15902

به "تولید و اشتغال موتور محرک اقتصاد و کارآفرینان محور توسعه و پیشرفت هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید و اشتغال موتور محرک اقتصاد و کارآفرینان محور توسعه و پیشرفت هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید