تیم ویژه ای آئین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان را تدوین می کنند

به گزارش مجله سلو بلاگ، وزیر آموزش و پرورش از استقرار تیمی ویژه جهت تدوین آئین نامه اجرایی نظام رتبه بندی معلمان خبر داد و گفت: به محض نهایی شدن این موضوع و ابلاغ آن را اجرایی خواهیم کرد.

تیم ویژه ای آئین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان را تدوین می کنند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش امروز (سه شنبه 23 آذر) بعد از حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت وگوی تلویزیونی در تشریح جزئیات این نشست گفت: هدف اصلی وزارت آموزش و پرورش اجرای سند تحول بنیادین است که قطعا در استقرار این سند نقش معلم و نیروی انسانی به عنوان محوری ترین موضوع مدنظر است.

وی اضافه کرد: برای اجرای سند تحول بنیادین قطعا باید معلم از دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی مشخص شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به دارای اهمیت بودن عدالت و کیفیت آموزشی برای آموزش و پرورش شرح داد: در این نشست تأکید شد که بایستی نیروی انسانی لازم اعم از معلم و کادر اداری برای منطقه ها محروم و مرزی و حاشیه نشین به صورت اختصاصی تأمین شود و مادامی که این نیرو ها برای آن منطقه ها تربیت شوند کیفیت آموزش هم بالا خواهد رفت و بنا داریم تا از نیرو های گذری استفاده کمتری داشته باشیم.

نوری گفت: زیرساخت های آموزشی و پرورشی هم در وزارت آموزش و پرورش باید تقویت شود و همین موضوع در دستور کار است.

وی درباره رتبه بندی معلمان هم اعلام کرد: به محض اینکه این موضوع مصوب و ابلاغ شود آموزش و پرورش به سمت اجرای آن خواهد رفت البته تیمی برای تدوین آئین نامه اجرایی آن در نظر گرفته ایم که آن ها در حال نوشتن این موضوع هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 40483

به "تیم ویژه ای آئین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان را تدوین می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ویژه ای آئین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان را تدوین می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید