جدایی ریبری از فیورنتینا در انتها فصل، دو گزینه پیش روی هافبک فرانسوی

به گزارش مجله سلو بلاگ، طبق ادعای یک منبع خبری موثق در ایتالیا، هافبک سابق بایرن مونیخ در سرانجام فصل جاری از تیم فوتبال فیورنتینا جدا خواهد شد.

جدایی ریبری از فیورنتینا در انتها فصل، دو گزینه پیش روی هافبک فرانسوی

به گزارش خبرنگاران، نشریه گاتزتادلواسپورت نوشته است که فرانک ریبری در انتها فصل جاری به احتمال فراوان فیورنتینا را ترک خواهد نمود و مقصد بعدی او یا تیم مونتزا خواهد بود یا یکی از تیم های بوندس لیگا.

ریبری که تابستان سال گذشته از بایرن مونیخ جدا شد و به بنفش پوشان فلورانس پیوست، تا انتها فصل جاری با فیورنتینا قرارداد دارد و از این رو طبق ادعای گاتزتا ماه های پیش رو آخرین ماه های حضورش در آرتمیو فرانکی خواهد بود. مصدومیت های متوالی به ریبری اجازه نداد روزهای خوبش در بایرن مونیخ را در فیورنتینا تکرار کند، هر چند که در این فصل عملکرد او به مراتب بهتر از فصل قبل بوده و در 19 بازی اش در سری A یک گل زده و 5 پاس گل داده است. با این حال به نظر می رسد که دلیل اصلی حدس ها درباره جدایی این بازیکن از فیورنتینا، رابطه پرتنش وی با سرمربی اش چزاره پراندلی است.

ریبری 37 ساله از فیورنتینا سالانه 4.5 میلیون یورو حقوق می گیرد که پرداخت این مبلغ از اوضاع مالی نابسامان باشگاه ها، فشار زیادی به فیورنتینا می آورد و به همین دلیل باشگاه ایتالیایی هم نسبت به قطع همکاری با ستاره سابق بایرن مونیخ چندان بی میل نیست.

گاتزتا از تیم دسته دومی مونتزای ایتالیا هم به عنوان مقصد احتمالی برای ریبری یاد نموده که دلیل آن حضور دوستش، کوین پرینس بواتنگ در این تیم است. مونتزا تیم تحت تملک سیلویو برلوسکونی مالک سابق میلان است که در حال حاضر با تنها 3 امتیاز اختلاف نسبت به امپولی در رده دوم جدول قرار گرفته است و یکی از کاندیداهای صعود به سری A در فصل آینده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بی نهایت اس ام اس: اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 29318

به "جدایی ریبری از فیورنتینا در انتها فصل، دو گزینه پیش روی هافبک فرانسوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی ریبری از فیورنتینا در انتها فصل، دو گزینه پیش روی هافبک فرانسوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید