خبرنگاران برف زمستان و کرونا در خلخال به خوبی مدیریت شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، اردبیل - خبرنگاران - فرماندار خلخال گفت: کوشش همه مسوولان اجرایی و همکاری مناسب مردم موجب مدیریت بسیار خوب در گذر از بحران های سخت همچون برف زمستان سال گذشته و نیز بیماری کرونا در این شهرستان شد.

خبرنگاران برف زمستان و کرونا در خلخال به خوبی مدیریت شد

به گزارش خبرنگاران ، فریدون بابایی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری خلخال اضافه کرد: مدیریت وقایع مربوط به افزایش قیمت بنزین در پاییز سال گذشته و پیشگیری از وقوع هرگونه حادثه ناشی از این بحران ،گذر از بحران بسیار سخت بارش برف سنگین بهمن ماه سال قبل با عاری بودن این بحران از هرگونه تلفات انسانی و پایدارکردن انرژی های مورد احتیاج مردم شهرستان از جمله آب ،برق و گاز ، برگزاری انتخابات مجلس یازدهم عاری از حتی یک شکایت و مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونا و گذر از پیک کرونا در اواخر سال گذشته و اوایل سال جاری با کمترین آسیب نتیجه کوشش مسوولان ،مدافعان سلامت و اعضای ستاد مقابله با کرونا و قرارگاه زیستی خلخال است.

او با انتقاد از نگاه بعضی از گردانندگان فضای مجازی به نحوه مدیریت بحران ها در این شهرستان گفت: زیرسوال بردن کوشش دست اندرکاران مقابله با بحران های مختلف این منطقه تنها موجب بی انگیزگی مسوولان می گردد.

وی اظهارداشت: زمانی که کوشش های انجام شده در منطقه منجر به کنترل و مدیریت بحران های مختلف از جمله بارش برف سنگین و کرونا و شرایط زندگی برای مردم عادی شده چرا مسوولان منطقه اقدام به عظیم نمایی بحران برای جذب اعتبار از مرکز کشور نمایند.

فرماندار خلخال با بیان اینکه در جریان بارش برف سنگین بهمن ماه سال گذشته خسارات وارده بر این شهرستان هزار و 200 میبلیارد ریال برآورد و به مرکز کشور ارسال شده ،اضافه کرد:

منتظر تصمیمات ستاد مدیریت بحران کشور برای یاری های بلاعوض اقتصادی و یا اعطای تسهیلات اعتباری به خسارت دیدگان از این بحران هستیم.

او گفت: مسدود کردن راه های منتهی به استان گیلان ، اجرای طرح قرنطینه خانگی برای افراد مشکوک به کرونا ، کسب رتبه برتر کشوری در غربالگری این ویروس ،راه اندازی ستاد قرارگاه زیستی به عنوان اولین شهرستان استان اردبیل ،وارد شدن کمترین آسیب از جانب بیماری کرونا به مردم این شهرستان و اعلام شرایط سفید از سوی وزارت بهداشت و درمان برای خلخال در زمینه این ویروس است.

بابایی گفت: عظیم نمایی بحران های منطقه و اعلام شدت و یا ضعف بحران و یا چگونگی وقوع آن به تشریح در صلاحیت فرمانداری نیست و اطلاع رسانی درست و بموقع از ابعاد بحران نوع و شدت بحران وظیفه خبرنگاران و اصحاب رسانه برای اطلاع رسانی به افکار عمومی است.

فرماندار خلخال با اشاره به در پیش بودن تعطیلات عید فطر و اواسط خردادماه سال جاری و پیش بینی حضور انبوه مسافران و گردشگران در این شهرستان گفت: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه مسوولان دست اندرکار باید زمینه حضور میهمانان و گردشگران را با رعایت پروتکل های بهداشتی مربوط به گام دوم فاصله گذاری اجتماعی را در این منطقه فراهم نمایند.

بی نهایت اس ام اس: اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: ایرنا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 17405

به "خبرنگاران برف زمستان و کرونا در خلخال به خوبی مدیریت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برف زمستان و کرونا در خلخال به خوبی مدیریت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید