خبرنگاران هزار و 465 دانشجوی کرمانشاهی زیرپوشش کمیته امداد هستند

به گزارش مجله سلو بلاگ، کرمانشاه- خبرنگاران- مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه گفت که در سال تحصیلی جدید یک هزار و 465 دانشجو به منظور تامین هزینه های تحصیل زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هستند.

خبرنگاران هزار و 465 دانشجوی کرمانشاهی زیرپوشش کمیته امداد هستند

محسن رخصی روز چهارشنبه به خبرنگاران افزود: این دانشجویان در موسسات آموزش عالی، دانشگاه ها و حوزه های علمیه شاغل به تحصیل هستند و در سال تحصیلی جاری حدود سه میلیارد تومان یاری هزینه تحصیلی و شهریه به آنها پرداخت شده است.

وی ادامه داد: یک میلیارد و 242 میلیون تومان از این یاری هزینه به صورت بلاعوض، یک میلیارد و 437 میلیون تومان در قالب وام قرض الحسنه و 289 میلیون تومان به صورت یاری موردی در اختیار دانشجویان تحت حمایت قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه بخشی از یاری هزینه تحصیلی دانشجویان از محل یاری های خیران نیک اندیش تامین می شود، بیان نمود: خیران نیکوکار همچون همیشه یاری رسان دانش آموزان و دانشجویان نیازمند به منظور تحصیل رایگان هستند.

رخصی در بخش دیگری از صحبت های خود به طرح حمایت از دانش آموزان نیازمند نیز اشاره کرد و گفت: اکنون بیش از 14 هزار دانش آموز نیازمند در استان تحت حمایت کمیته امداد هستند.

وی افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و غیرحضوری شدن کلاس های درس، بیشتر نیازمندی های دانش­ آموزان را اعلام کردیم و پس از بررسی ها تعیین شد بالغ بر هفت هزار نفر در استان به علت نداشتن امکانات به برنامه شاد دسترسی ندارند.

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه بیان کرد: فراخوان برای تهیه و خرید تبلت و یا گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند اعلام شد و با یاری های نقدی و غیرنقدی خیران استان تا به امروز نسبت 144 دستگاه تبلت و گوشی هوشمند به ارزش 600 میلیون تومان خرید و توزیع شد.

رخصی افزود: امیدواریم که یاری و یاری مردم خیر استان استمرار داشته باشد تا بتوانیم برای دانش آموزانی که جهت اتصال به شبکه شاد با مشکل کمبود امکانات روبرو هستند برای آنها تبلت یا گوشی هوشمند تهیه کنیم.

بیش از 200 هزار نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان کرمانشاه زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند.

بی نهایت اس ام اس: اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: ایرنا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 25963

به "خبرنگاران هزار و 465 دانشجوی کرمانشاهی زیرپوشش کمیته امداد هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هزار و 465 دانشجوی کرمانشاهی زیرپوشش کمیته امداد هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید