خبرنگاران 60 درصد آموزش مدارس در مناطق زرد کرونایی سمنان حضوری برگزار می گردد

به گزارش مجله سلو بلاگ، سمنان- خبرنگاران- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان گفت: 60 درصد آموزش کلاس های درس در مناطق زرد استان از لحاظ شیوع کرونا به صورت حضوری و 40 درصد به صورت مجازی برگزار می گردد.

خبرنگاران 60 درصد آموزش مدارس در مناطق زرد کرونایی سمنان حضوری برگزار می گردد

حسین رشیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ابراز داشت: برای مناطق زرد کرونایی استان سمنان که تراکم مدارس بالا است برگزاری کلاس ها به صورت گروه بندی برنامه ریزی شده است و دانش آموزان با گروه بندی معین شده در روزهای زوج و فرد در کلاس درس حاضر می شوند.

وی ادامه داد: در مناطق سفید استان سمنان تمام کلاس های درس به صورت حضوری برگزار می گردد و از ظرفیت سامانه شاد نیز به عنوان یک فرصت و تکمیل فرآیند آموزش استفاده می گردد.

رشیدی با بیان اینکه بازگشایی حضوری مدارس با اعلام ستاد کرونا استان سمنان انجام می گردد یادآور شد: با توجه به رنگ هر منطقه از لحاظ شیوع کرونا آموزش به صورت تلفیقی از الکترونیکی و حضوری برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان توضیح داد: فضای آموزشی در مناطقی که دانش آموزان در کلاس درس حضور می یابند به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ضدعفونی می گردد.

وی توضیح داد: براساس برنامه ریزی ها استان سمنان به چهار بوم شامل گرمسار و آرادان در یک بوم، سمنان، سرخه و مهدیشهر یک بوم، دامغان و امیر آّباد در یک بوم و شاهرود، بسطام، بیارجمند و میامی در بوم دیگر تقسیم بندی شده است و با توجه به گزارش هفتگی به آموزش و پرورش از لحاظ شیوع کرونا در هر بوم برای برگزاری کلاس ها به صورت حضوری یا مجازی تصمیم گیری می گردد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه آموزش و پرورش استان سمنان با کمبود نیروی انسانی روبرو است، توضیح داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته هیچ کلاس درسی در استان سمنان در آغار سال تحصیلی بدون معلم نخواهد بود.

سال تحصیلی 1400-1399 با 127 هزار و 200 دانش آموز در یک هزار و 83 مدرسه از پانزدهم شهریور جاری در استان شروع می گردد.

طبق آخرین آمار ارائه شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، 2 شهرستان سمنان و گرمسار اکنون در شرایط نارنجی، سرخه و آرادان در شرایط سفید و مهدیشهر، دامغان، شاهرود و میامی در شرایط قرمز قرار دارند.

طبق رنگ بندی صورت گرفته، مناطق سبز بی خطر، مناطق سفید کم خطر، مناطق زرد با خطر متوسط ، مناطق نارنجی پرخطر و مناطق قرمز خیلی پر خطر قلمداد می شوند.

بی نهایت اس ام اس: اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: ایرنا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 22011

به "خبرنگاران 60 درصد آموزش مدارس در مناطق زرد کرونایی سمنان حضوری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 60 درصد آموزش مدارس در مناطق زرد کرونایی سمنان حضوری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید