خواستار بازگشت به کار 15 فعال کارگری هفت تپه هستیم ، لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده متخلفان ارزی شرکت

به گزارش مجله سلو بلاگ، کارگر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: خواستار به جریان افتادن فوری رسیدگی به پرونده بزرگترین مفسد ارزی و پولشویی کشور (امید اسدبیگی) از سوی قوه قضاییه هستیم.

خواستار بازگشت به کار 15 فعال کارگری هفت تپه هستیم ، لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده متخلفان ارزی شرکت

از پروفایل ما وبلاگ حامد دیدن نمایید.

یکى از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، گفت: امروز، 20 آبان ماه یازدهمین روز اعتراضات کارگرى هفت تپه به صورت مسالمت آمیز برگزار شد.

این کارگر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه افزود: این اعتراضات در راستاى حمایت از 15 فعال کارگرى شرکت که به دستور استاندار خوزستان و با کمک نیرو های یگان ویژه از ورود آنان به هفت تپه ممانعت شده، برگزار مى شود.

بیشتر بخوانید:

  • روایت این روز های هفت تپه / اقدامات تنش زای استاندار خوزستان صدای مجلسی ها را درآورد!

وی تاکید کرد: اعتراضات ما به صورت محدود برگزار می شود و کارگران در ساعتی این تجمعات را بر پا می کنند و پای تعهد خود برای کشت نیشکر ایستاده اند و دست از کار نکشیدند.

این کارگر هفت تپه اظهار کرد: البته کارگران، علاوه بر بازگشت به کار 15 فعال کارگری، خواستار رسیدگی هر چه سریعتر قوه قضاییه به پرونده متهمان ارزی هم هستند و امروز در اعتراضات خود اعلام کردند خواستار به جریان افتادن فوری رسیدگی به پرونده بزرگترین مفسد ارزی و پولشویی کشور (امید اسدبیگی) از سوی قوه قضاییه هستیم.

گفتنى است، کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در اعتراض به اقدامات تنش زاى کارفرما که به تولید ضربه خواهد زد، بیانیه اى صادر کردند.

در این بیانیه آمده است:

ما کارگران هفت تپه نسبت به اقدامات خلاف قانون کارفرما که به مصلحت شرکت نمی باشد همچون، آزار و اذیت های پی در پی فعالین کارگری، تعویض و تسویه حساب با مدیران شرکتی بدون دلایل فنی و صرفا بدلیل همراهی با خواسته کارگران، تعمد در ارائه دستورات خلاف قانون با علم به تنش آفرین بودن این دستورات، رفتار های بچگانه و لجاجت هاى بی انتها، صرف تمام انرژی خود برای کینه توزی با فعالین کارگری و مدیران شرکتی بجای توجه به شرایط منطقه و تولید، اعتراض شدید داشته و هرگونه اقدامی که مخل آرامش شرکت و در نتیجه مخل تولید باشد را محکوم می نماییم و از تمامی مسئولان می خواهیم که جلوی اقدامات خلاف قانون و رفتار های بحران آفرین کارفرما بصورت فوری گرفته شود.

بی نهایت اس ام اس: اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 24761

به "خواستار بازگشت به کار 15 فعال کارگری هفت تپه هستیم ، لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده متخلفان ارزی شرکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواستار بازگشت به کار 15 فعال کارگری هفت تپه هستیم ، لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده متخلفان ارزی شرکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید