دانشجویان صاحب کیف پول الکترونیکی می شوند

به گزارش مجله سلو بلاگ، تهران (پانا) - مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت که در راستای توسعه دولت الکترونیک و تعامل دوسویه با دانشجویان سامانه HSE دانشجویان به همت دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری راه اندازی می شود.

دانشجویان صاحب کیف پول الکترونیکی می شوند

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، مجید صفاری نیا ضمن بیان این مطلب با بیان این مطلب که این سامانه به صورت متمرکز و با هدف خدمات دهی به دانشجویان سراسر کشور راه اندازی می شود، گفت: این سامانه با هدف یکپارچه سازی خدمات سلامت و ایمنی به دانشجویان و تعامل دوسویه با آنها ایجاد شده است و می تواند باعث توسعه فرهنگی HSE (استاندارد HSE که مخفف سه کلمه سلامت، ایمنی و محیط زیست می باشد تضمین نماینده ایمنی و محیط زیست به صورت همزمان می باشد)دانشجویان و در نتیجه ارتقای سلامت و ایمنی دانشگاهها شود.

وی افزود: در راستای توسعه دولت الکترونیک، میزخدمت اطلاع رسانی همراه مراکز بهداشت و درمان دانشگاه های سراسر کشور در این سامانه راه اندازی می شود و دانشجویان می توانند برخی از خدمات مربوطه به مراکز بهداشت دانشگاهها را به صورت غیر حضوری دریافت نمایند.

مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان ضمن تاکید بر اهمیت مشارکت همه جانبه دانشجویان و لزوم افکارسنجی از آنها برای برنامه ریزی بهتر امور مربوط به آنها افزود: در این سامانه اخبار و اطلاعیه های مربوطه به اشتراک گذاشته می شود و دانشجویان سراسر کشور می توانند با مطالعه آنها بازخورد مناسب را نسبت به آنها بیان نمایند. همچنین دانشجویان و بویژه همیاران سلامت دانشگاهها می توانند اخبار و اطلاعیه های دانشگاه خود یا مطالب علمی و تجارب خود را در حوزه HSE منتشر نمایند.

این سامانه وطیفه ارایه خدمات پزشکی محازی دانشگاه ها را نیز به عهده دارد. و دانشجویان با استفاده از آن نسبت به تعیین وقت و ارایه خدمات پزشکی و ارزیابی این خدمات اقدام نمایند.

صفاری نیا زمان اجرایی شدن نهایی این سامانه را تا سه ماه آینده گفت و افزود: در این سامانه کیف پول الکترونیکی برای مشارکت حداکثری دانشجویان طراحی شده است که دانشجویان می توانند از این کیف پول خدمات دانشجویی دریافت نمایند.

وی گفت: با راه اندازی این سامانه به عنوان تنها سامانه سازمان امور دانشجویان در این حوزه بتوان با ارسال به موقع اخبار و برنامه ها و مشارکت دانشجویان خدمات به روز تری به آنها ارائه داد.

بی نهایت اس ام اس: اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 27337

به "دانشجویان صاحب کیف پول الکترونیکی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان صاحب کیف پول الکترونیکی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید