دعوای لفظی ترامپ و بولتون

به گزارش مجله سلو بلاگ، رئیس جمهور آمریکا و مشار و سابق امنیت ملی کاخ سفید بار دیگر یکدیگر را به تندترین شکل ممکن مورد خطاب قرار دادند.

دعوای لفظی ترامپ و بولتون

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، توصیه مایک فلین به دونالد ترامپ برای اعلام حکومت نظامی و برگزاری انتخابات مجدد در ایالت های سرنوشت ساز، با واکنش جان بولتون روبرو شده و مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید در مصاحبه با شبکه سی ان ان پیشنهاد فلین را منزجر کننده خواند.

بولتون گفت: این منزجرکننده است. جور دیگری نمی شود آن را توصیف کرد، باورکردنی نیست. قطعاً بی سابقه است. فکر می کنم مهم است که بدانیم این فقط یک روز عادی دیگر در دفتر ترامپ بوده است. بین ناکارآمدی و شرارت تفاوت وجود دارد و درباره ترامپ این بی کفایتی است، زیرا او برای این کار مناسب نیست.

در واکنش به این اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، در پیامی در توئیتر نوشت: بولتون که یکی از ابله ترین افراد در واشنگتن است، اصلاً چه اطلاعی دارد؟ آیا او همان کسی نبود که در توصیف اقدامات ایالات متحده در قبال کره شمالی به طرزی احمقانه در تلویزیون درباره راه چاره لیبی صحبت کرد؟ من نمونه های فراوان دیگری از داستان های احمقانه بولتون در اختیار دارم.

بی نهایت اس ام اس: اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 26581

به "دعوای لفظی ترامپ و بولتون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوای لفظی ترامپ و بولتون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید