دولت در ایجاد نشاط اجتماعی ناکارآمد است ، تبعیض جنسیتی نداریم

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، رضا صالحی امیری ظهر یکشنبه در کارگروه ورزش استان فارس اعلام کرد: یکی از برنامه های که این کمیته برای معرفی فرهنگی ایران دارد اعزام گروه های فرهنگی برای معرفی هرچه بیشتر فرهنگ ایرانیان به جهانیان است.

دولت در ایجاد نشاط اجتماعی ناکارآمد است ، تبعیض جنسیتی نداریم

وی در ادامه تاکید نمود: در سیاست گذاری های اجتماعی، ورزش به عنوان یکی از کانون های اثربخشی قدرت در این حوزه تحلیل می گردد این در حالی است که ورزش می تواند عاملی برای غرور غیرت و معین کردن هویت ملی هر کشور باشد این در حالی است که ورزش در عرصه ملی به معنای قدرت یک کشور در جهان است.

رئیس کمیته ملی المپیک اعلام نمود: کسب مدال های قهرمانی توسط ورزشکاران ایران باعث خواهد شد که بیش از 4 میلیارد نفر انسان تحت تأثیر قدر قدرت ایرانیان قرار بگیرند و این در حالی است که کمیته المپیک در نظر دارد در راستای حمایت از ورزش های قهرمانی و حرفه ای، کمیته فرهنگی با حضور 10 دستگاه ایجاد کند.

او در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: شیراز و فارس فراتر از هویت قهرمانی، هویت تمدنی و هویت فرهنگی ماست و از این منظر مدال آوری در فارس نسبت به سایر نقاط ایران متفاوت است.

معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین اضافه نمود: در شرایطی که مردم در شرایط مالی، فقر و حاشیه نشینی و ترس از کرونا به سر می برند می توانیم به وسیله ورزش کام و ذائقه مردم را تغییر دهیم و ورزش در کرونا می تواند کمک باشد در کنار خانواده ها.

وی تاکید نمود: باید ورزش به عنوان بخشی از سبد خانوار تعریف گردد تا ورزش عضو لاینفکی از خانواده های ایرانی باشد این در حالی است که شیوع کرونا باعث شد در زمینه های روحی و جسمی متحمل خسارت های مختلفی شویم.

صالحی امیری در مورد اجتماعی کردن ورزش نیز تاکید نمود: یکی از رویکردهای ورزش و حمایت از ورزشکاران، اجتماعی کردن ورزش ها است از این رو ما نتوانستیم این ورزش را اجتماعی کنیم زیرا اگر ورزش اجتماعی گردد باعث ایجاد نشاط اجتماعی خواهد شد البته گفتنی است که دولت در ایجاد نشاط اجتماعی ناتوان است.

او تاکید نمود: دستگاه های مختلف باید نقش خود را در ایجاد نشاط اجتماعی بیش از گذشته نشان دهند تا شاهد نشاط اجتماعی در میان ورزشکاران و خانواده آنان باشیم.

صالحی امیری اعلام کرد: همه صنایع در جهان مسئولیت اجتماعی در حوزه ورزش را متقبل شده اند یا به عنوان نمونه موجی از سلامت اجتماعی را شهرداری ها در جهان به ارمغان آورده اند، لذا ما هم نیازمند نگاه جدید به توسعه ورزش در ایران هستیم و مدال بهانه است، چرا که هزاران سکه کسب کنیم اما اگر در حوزه معرفتی و انسانی توسعه پیدا نکنیم هیچ ارزشی ندارد.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه اثر ماندگاری که ورزشکاران می توانند در خاطره ها ایجاد نمایند کسب مدال است اما این موضوع به معنای مانایی آنان نخواهد بود اضافه نمود: ورزشکاران با منش و روش پهلوانی می توانند در جامعه ماندگار شوند و گفتنی است که هیچ گونه تبعیضی در ورزش وجود نداشته و تبعیض جنسیتی در ورزش ایران را به کلی تکذیب می کنیم.

او با بیان اینکه ورزش می تواند در این شرایط سخت نگاه ها را تغییر دهد و خانواده ای بانشاط پرورش دهد، خواهان تعریف ورزش در سبد مصرف خانوار ایرانی شد.

بی نهایت اس ام اس: اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 28537

به "دولت در ایجاد نشاط اجتماعی ناکارآمد است ، تبعیض جنسیتی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت در ایجاد نشاط اجتماعی ناکارآمد است ، تبعیض جنسیتی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید