رضازاده: مدیرعامل باشگاه رهیاب دلسرد شده است، تیم مان در آستانه انحلال نهاده شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرمربی تیم فوتسال بانوان رهیاب تهران گفت، این تیم در آستانه انحلال قرار گرفته است.

رضازاده: مدیرعامل باشگاه رهیاب دلسرد شده است، تیم مان در آستانه انحلال نهاده شد

معصومه رضازاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پس از حاضر نشدن تیمش برابر هیئت خراسان رضوی گفت: این قضیه بیشتر از همه مرا به عنوان مربی اذیت کرد، چون از اصول حرفه ای به دور است که به دلیل بعضی شرایط نمی توانی در مسابقه ای شرکت کنی.

وی اضافه نمود: مسابقه ندادن تیم ما برابر هیئت خراسان رضوی تصمیم باشگاه بوده است و دلایلی دارد که من به عنوان مربی و کسی که چند سال است کار می کنم، این حق را به باشگاه می دهم، چون مدیرعامل باشگاه حتی برای دیدن بازی های تیم خودش نمی تواند به سالن بیاید.

سرمربی تیم فوتسال بانوان رهیاب تهران به حضور مدیران عامل باشگاه ها در سال گذشته اشاره و اعلام نمود: مدیران عامل باشگاه ها در سال های گذشته می توانستند بازی تیم های خود را از نزدیک مشاهده نمایند، اما سال جاری که مسابقات پرفشاری را در لیگ سال جاری شاهد هستیم، این امکان فراهم نیست.

وی با بیان این مطلب که تیمش در گروه سختی قرار گرفته است، گفت: همه می دانند در گروه سختی قرار داشتیم و با چهار تیم مدعی رقابت کردیم، اما وقتی اجازه نمی دهند مسئولی از باشگاه ها در سالن حاضر شده و بازی ها را ببیند، باشگاه ها هم دلسرد می شوند.

رضازاده همچنین به زمزمه هایی از سوی مسئولان باشگاه رهیاب مبنی بر انصراف از لیگ اشاره نمود و گفت: مدیرعامل باشگاه گفته است انصراف داده و اصلاً شاید بازی نکنیم. حتی کار به جایی رسید که گفتند منحل کنیم، چون دلسرد شدند و مسابقات تیم رهیاب بازخوردی برای شان ندارد.

وی ادامه داد: ما این موضوع را در جلسه قرعه کشی لیگ برتر به مسئول سازمان لیگ فوتسال گفتیم و اینکه باشگاه هایی مثل پالایش نفت و سایپا باشگاهدار هستند و شرایط شان بهتر است، در حالی که تیم ما شرکت خصوصی است و به دیده شدن نیاز بیشتری دارد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان رهیاب تهران با اذعان به اینکه انصراف مقابل تیم های حریف از اصول حرفه ای بودن به دور است، افزود: سال جاری مسابقات ما به دلیل شرایط کرونا به وسیله رسانه ها هم پیگیری نمی شد. باید به آنها حق بدهیم، اما قبول دارم از اصول حرفه ای به دور است که برابر تیمی مسابقه ندهیم.

وی در خاتمه گفت: هر چند شاید نتیجه ما تأثیری در بازی ها نگذاشت، اما امیدوارم برای سال های آینده تیم ها را وادار نموده و امکاناتی به آنها داده گردد و بخواهند حرفه ای عمل نمایند تا شاهد این موارد نباشیم. همواره در مسابقات تیمی برابر ما حاضر نشده است و گاهی این مسئله روی نتیجه تیم ما تأثیر گذاشته است. به هر حال امیدوارم اتفاقات خوبی در سال 1400 برای ما رخ بدهد.

بی نهایت اس ام اس: اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 30879

به "رضازاده: مدیرعامل باشگاه رهیاب دلسرد شده است، تیم مان در آستانه انحلال نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضازاده: مدیرعامل باشگاه رهیاب دلسرد شده است، تیم مان در آستانه انحلال نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید