رمضانی: اسماعیلی نیت پاکی دارد و صحبت هایش به خاطر فشار بود، میلیچ و دیاباته مسائل استقلال را درک می کنند

به گزارش مجله سلو بلاگ، سعید رمضانی، سرپرست تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد اظهارات فرشید اسماعیلی تحت فشار مطرح شده است.

رمضانی: اسماعیلی نیت پاکی دارد و صحبت هایش به خاطر فشار بود، میلیچ و دیاباته مسائل استقلال را درک می کنند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سعید رمضانی درباره نشست خود با احمد سعادتمند گفت: جلسه ای درخصوص ادامه تمرینات داشتیم و شرایط را بررسی می کنیم. قرار شد به مجموعه ورزشی انقلاب بروم و کارهای لازم برای چمن این مجموعه انجام شود. مجموعه انقلاب به خاطر شیوع کرونا تعطیل شد و پیمانکار هم به مجموعه نرفته است، اما این شرایط را پیگیری می کنیم و انشاءالله شرایط چمن مطلوب باشد.

وی درباره نشست مسئولان باشگاه استقلال با فرشید اسماعیلی گفت: فرشید یا سایر بازیکنان استقلال نیت پاک و صادقی دارند. ممکن است بازیکن تحت شرایط احساسی و پرداخت نشدن مطالبات حرفی بزند. مشکل باید در خانواده حل شود و ما با اسماعیلی صحیت می کنیم. نشستی با هم ترتیب می دهیم و مشکل خاصی نیست. او قصد اهانت به باشگاه استقلال را نداشت.

سرپرست تیم استقلال درخصوص جعلی بودن اسناد پرداخت مالی به میلیچ و دیاباته شرح داد: بحث درباره اسناد اشتباه شده و باشگاه سندی به آنها نشان نداده است. قرار بود دوستی این کار را انجام دهد و ببینیم اسناد درست است یا خیر. میلیچ و دیاباته بسیار باشخصیت هستند و مسائل باشگاه را درک می کنند. اگر پولی پرداخت شود، به همه پرداخت می شود.

رمضانی در مورد شائبه وجود اختلاف میان اعضای تیم استقلال و مدیران باشگاه گفت: ما همه یک تیم هستیم. فرشید بچه این باشگاه است و صحبت هایی تحت فشار مطرح کرده است. با اسماعیلی صحبت کردیم و فکر نمی کنم مسئله ای باشد.

وی در این باره که آیا فرهاد مجیدی با سعادتمند جلسه خواهد داشت یا خیر، بیان نمود: این دو با هم به صورت تلفنی در ارتباط هستند اگر لازم باشد، جلسه ای خواهند داشت.

بی نهایت اس ام اس: اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 16099

به "رمضانی: اسماعیلی نیت پاکی دارد و صحبت هایش به خاطر فشار بود، میلیچ و دیاباته مسائل استقلال را درک می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمضانی: اسماعیلی نیت پاکی دارد و صحبت هایش به خاطر فشار بود، میلیچ و دیاباته مسائل استقلال را درک می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید