سکوت سلبریتی ها درباره فیلم مجیدی خیانت است ، وقتی نمایش کروات در نمایش خانگی دغدغه می گردد!

به گزارش مجله سلو بلاگ، در میز برنامه هفت عنوان شد: شاید مجید مجیدی باید بجای گفتن حرف دل مردم درباره تحریم های، چند تیکه سیاسی به شرایط داخلی کشور می انداخت تا مورد استقبال بعضی سلبریتی ها قرار میگرفت.

سکوت سلبریتی ها درباره فیلم مجیدی خیانت است ، وقتی نمایش کروات در نمایش خانگی دغدغه می گردد!

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران؛ بامداد امروز(شنبه) هفتاد و پنجمین میز برنامه سینمایی هفت با حضور کارشناسان و منتقدانی چون پژمان کریمی، عباس اسماعیل گل و حسین سلطان محمدی روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

در ابتدای این برنامه میز رسانه برنامه برگزار گردید که حسین سلطان محمدی در مورد جشنواره ونیز گفت: وقتی مجید مجیدی با فیلم خورشید در جشنواره فیلم ونیز مطرح شد و در نشست خبری تحریم های ظالمانه و یکجانه آمریکایی ها علیه ایران را عنوان کرد داخل کشور بعضی تریبون ها صحبت های عجیبی عنوان کردند و بعضی هم آغاز به طعنه زدن کردند.

وی اضافه کرد: بعضی با انگیزه تخریب مجید مجیدی بحث هزینه فراوری فیلم حضرت محمد(ص) را عنوان کردند که قیاس بی ربطی بود. عده ای هم با سکوت کردن پشت این ماجرا قرار دریافتد.

وی گفت: حق این است که وقتی پشت تریبون قرار میگیریم درباره پرونده هایی که اشراف نداریم صحبت نکنیم..این منتقد گفت:

وی در خاتمه در مورد حواشی مربوط به پروانه های ساخت گفت: سیستم اگر مطمئن باشد که فیلمی که ساخته میشود مطمئن است پس جای نگرانی نیست. سر پروانه ساخت بحث بیانیه دادن مطرح نیست ورود همچین بیانیه ای برمیگردد به رکود عجیبی که این روزها در سیما حاکم است.

همچنین عباس اسماعیل گل، منتقد و کارشناس این میز در مورد سکوت سلبریتی ها درباره جایزه دریافت فیلم مجید مجیدی گفت: به این موضوع باید از یک دریچه متفاوت نگاه کرد زیرا ما شاهد بودیم که خیلی از سلبریتی ها که درباره هرچیزی نظر میدهند درباره درخشش فیلم خورشید سکوت کردند.

وی ادامه داد: ما چندین سال است که در مورد عملکرد سلبریتی ها در فضای مجازی با دو دسته رو به رو هستیم یک دسته از اینها کلا کاری به موضوعات داخلی کشور اعم از گرانی، فساد و.. ندارند و بیشتر مشغول فراوری و ایفای نقش در سریالهای درجه چندم شبکه نمایش خانگی هستند، بطوری که دغدغه شان این است که در قراردادهایشان آمده حتی دو نصف شب هم در فیلم کروات داشته باشند تا خدای ناکرده استایلشان در آن سریال به هم نریزد.

وی ادامه داد: اما دسته دومی هم وجود دارند که وقتی باید سکوت نمایند صحبت مینمایند و درباره هر چیزی که ارتباطی ندارند و هیچ سررشته اطلاعاتی درباره شان ندارند اظهارنظر مینمایند که این دسته از سلبریتی ها هم درباره درخشش فیلم خورشید در ونیز سکوت عجیبی کردند که این سکوت شان در حافظه تاریخی سینما ثبت میشود.

این منتقد در ادامه به کنایه گفت: به نظر میرسد درباره سکوت سلبریتی ها در این خصوص، شخص آقای مجیدی مقصر است!

اسماعیل گل اضافه کرد: شاید مجید مجیدی باید بجای گفتن حرف دل مردم درباره تحریم های یکجانبه آمریکا، چند تیکه سیاسی به شرایط داخلی کشور می انداخت تا مورد استقبال بعضی سلبریتی ها قرار میگرفت. البته ناگفته نماند مجید مجیدی از چنان صندلی بالایی برخوردار است که نیازی به تبریک این عده از هنرمندان ندارد.

وی در خاتمه درباره حواشی جشن روز سینما گفت: درمورد جشن افتخار آفرینان سینما هم چند نکته وجود دارد، نخست اینکه هنرمندان فیلم های مستند و فیلم کوتاه نادیده گرفته شدند که این مسئله درست نیست و به نوعی در حق آنها اجحاف شد، دوم آنکه در این مراسم از هیچ خبرنگار و عکاسی به بهانه رعایت پروتکل های بهداشتی دعوت نشد که دورهمی حدود 500 هنرمند در این مراسم با شعار رعایت پروتکل های بهداشتی در تضاد بود.

بی نهایت اس ام اس: اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 22613

به "سکوت سلبریتی ها درباره فیلم مجیدی خیانت است ، وقتی نمایش کروات در نمایش خانگی دغدغه می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکوت سلبریتی ها درباره فیلم مجیدی خیانت است ، وقتی نمایش کروات در نمایش خانگی دغدغه می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید