شمار قربانیان کووید-19 در آمریکا از مرز 250،000 تن گذشت

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از تارنمای خبری آکسیوس، داده های دانشگاه جان هاپکینز نشان می دهد که شمار قربانیان بیماری کووید -19 در ایالات متحده روز چهارشنبه از مرز 250 هزار تن گذشت.

شمار قربانیان کووید-19 در آمریکا از مرز 250،000 تن گذشت

می توان گفت که آمار اعلام شده در این خبر حتی از پیش بینی قبلی آنتونی فائوچی مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های واگیردار ایالات متحده که از کشته شدن 240 هزار شهروند آمریکایی بر اثر این بیماری خبر می داد، نیز فراتر رفت.

روزنامه نیویورک تایمز نیز در گزارشی اظهار داشت که هرچند میزان مرگ و میر همچنان از نرخ ابتلا و بستری بیماران مبتلا به کووید -19 عقب تر است، اما با توجه به اینکه شمار بیماران نیازمند بستری در بیمارستانها هر روز رکورد جدیدی را ثبت می کند- با 76،830 مورد بستری در روز سه شنبه- نرخ مرگ و میر نیز مسلماً افزایش خواهد یافت.

این در حالی است که به رغم افزایش شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری ویروسی در ایالات متحده، دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا همچنان در تقلا برای کم اهمیت جلوه دادن تأثیر مخرب این بیماری همه گیر است؛ آن هم در شرایطی که رشد سریع شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری بر تقاضاها جهت اقدام فوری دولت افزوده است.

بی نهایت اس ام اس: اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 25301

به "شمار قربانیان کووید-19 در آمریکا از مرز 250،000 تن گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار قربانیان کووید-19 در آمریکا از مرز 250،000 تن گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید