شکست زمان را با رنگ وبوی کرونا می سازم، منتظرم تب این ویروس فروکش کند

به گزارش مجله سلو بلاگ، رافعی، کارگردان سینما گفت؛ فیلمنامه پروژه سینمایی شکست زمان را با بازنویسی مجدد و با موضوع قصه ای پیرامون نظام آموزشی و کرونا با افول شیوع این ویروس جلوی دوربین خواهم برد.

شکست زمان را با رنگ وبوی کرونا می سازم، منتظرم تب این ویروس فروکش کند

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، فرایند فیلمسازی کشور متأثر از شیوع کرونا در کوشش است این سوژه همه گیر را وارد فضای فیلمنامه نویسی کند و نهایتا آن را روی پرده ببرد. در چند وقت اخیر نیز بعضی تهیه کنندگان سناریوهایی را درباره این ویروس نوشته اند و یا کوشش کادر درمانی را در دستور کار گذاشته اند.

گرچه تا به امروز فراوری فیلم درباره این ماجرا منتج به خروجی خاص و عینی نشده است، با این حال همچنان خبرهایی تازه درباره ورود سینماگران به قصه شیوع کرونا شنیده می گردد.

داستان شکست زمان را به خاطر کرونا تغییر دادم

در این راستا عباس رافعی، کارگردان سینما در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران درباره تازه ترین پروژه در دست ساخت خود گفت: من چند پروژه را در دست فراوری دارم مثل سریال پروانه برای شبکه نمایش خانگی و یک فیلم سینمایی به نام شکست زمان که از سال قبل به دنبال ساخت آن هستم.

وی اضافه کرد: البته با توجه به شرایط حاکم و سوژه روزی که در آن به سر می بریم، اخیرا داستان شکست زمان را با تغییراتی همراه کردم و به فضای فعلی هم ارتباط داده ام.

رافعی شرح داد: درواقع فیلمنامه این پروژه سینمایی قبل از ماجرای کرونا نوشته شده بود، ولی سعی کردم با یک بازنویسی مجدد، فیلمنامه را حول این موضوع قرار دهم.

حتما آن را با فروکش کردن کرونا می سازم

این فیلمساز تأکید کرد: قصه به لحاظ زمان روایت، به فصل تعیین و خاصی احتیاج ندارد با این حال فضای قصه را به سمت ماجرای تعطیلی مدارس و نظام آموزش برده ام و داستان در این باره روایت می گردد.

عباس رافعی درباره احتمال ساخت شکست زمان گفت: درحال حاضر خبری قطعی در کار نیست. وقتی کرونا فروکش کند حتما آن را خواهم ساخت.

انتهای پیغام /4143/پ

بی نهایت اس ام اس: اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 22704

به "شکست زمان را با رنگ وبوی کرونا می سازم، منتظرم تب این ویروس فروکش کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست زمان را با رنگ وبوی کرونا می سازم، منتظرم تب این ویروس فروکش کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید