عبدی: گل محمدی در ترکیب اولیه و پنالتی زنان اشتباه کرد

به گزارش مجله سلو بلاگ، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست این تیم برابر استقلال در جام حذفی گفت: گل محمدی در چیدن نفرات پنالتی زن می توانست بهتر عمل کند.

عبدی: گل محمدی در ترکیب اولیه و پنالتی زنان اشتباه کرد

حسین عبدی در گفت وگو با خبرنگاران درباره دیدار پرسپولیس و استقلال در جام حذفی اظهار کرد: همانطور که پیش بینی می شد در این دیدار بازی های قبلی دو تیم خیلی در عملکردشان تاثیر نداشت. در نیمه نخست استقلال روان تر و بهتر عمل کرد و از نظر فنی بازی به سمت استقلال سنگینی می کرد و به همین خاطر فشار آوردند و به گل رسیدند اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و پرسپولیس توانست عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارد. در این بازی ما شاهد بودیم که بازیکنان با مسئولیت بیشتری بازی می کردند. آنها علاوه بر فشار فیزیکی، فشار روانی زیادی را هم تحمل می کردند و همین امر باعث شد در یکی از صحنه ها نادری دچار مصدومیت شود. فکر می کنم نقطه عطف بازی پنالتی ها بود که در آنجا هم استقلال بهتر از پرسپولیس عمل کرد.

وی ادامه داد: من معتقدم در انتخاب پنالتی زنان پرسپولیس خوب عمل نشد چون می شد نفرات بهتری را انتخاب کرد. وقتی قرار بود پنالتی ها زده بشود وقتی بازیکنی مثل اوساگونا پشت توپ رفت احساس کردم توپ به گل تبدیل نخواهد شد چون او تجربه پنالتی زدن در چنین بازی هایی را ندارد. اگر گل محمدی در چیدمان پنالتی زنان دقت می کرد قطعا شرایط الان تفاوت داشت. یکی دیگر از ایراداتی که وجود داشت بحث تعویض علیپور و بشار رسن بود واقعا نمی دانم فلسفه گل محمدی از تعویض این دو بازیکن چه بود. وقتی اوساگونا در زمین ضربات عادی را بد می زند چطور انتظار دارید در پنالتی زدن پیروز باشد. در هر صورت فکر می کنم در این دیدار پرسپولیس می توانست با تمرکز بیشتر به فینال برسد که این اتفاق رخ نداد.

عبدی در ادامه درباره ترکیب ابتدایی پرسپولیس هم گفت: وقتی قرار است بازی مهمی انجام شود، مربی باید با تمرکز بالا بهترین ترکیبش را به زمین بفرستد. البته در این بازی هر تیم می توانست پنج تعویض انجام بدهد اما ای کاش یحیی از همان ابتدا ترکیب را طوری می چید که تیم بازی بهتری انجام می داد. البته اشتباهاتی درون بازی شاهد بودیم که مثلا روی گل دوم استقلال، رادوشوویچ می توانست عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارد و با یک خروج از دروازه اجازه ندهد گل به ثمر برسد.

بی نهایت اس ام اس: اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 21833

به "عبدی: گل محمدی در ترکیب اولیه و پنالتی زنان اشتباه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدی: گل محمدی در ترکیب اولیه و پنالتی زنان اشتباه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید