فصل ششم سریال داستان ترسناک آمریکایی در دوران جنگ داخلی رقم می خورد

به گزارش مجله سلو بلاگ، فصل ششم سریال داستان ترسناک آمریکایی باری دیگر نشان داد شبکه اف ایکس و رایان مورفی توان روایت داستان های چند لایه را دارند و موفقیت های این فصل سبب شد داستان ترسناک آمریکایی برای چند فصل دیگر هم ادامه پیدا کند. داستان این فصل در دل واقعه نامتعارف و خوفناک کلونی روانوک روایت می گردد، اما در ابتدا سازندان آن قصد داشتند ماجراهای داستان ترسناک آمریکایی: روانوک در خلال جنگ داخلی آمریکا رقم بخورد.

فصل ششم سریال داستان ترسناک آمریکایی در دوران جنگ داخلی رقم می خورد

رایان مورفی، نویسنده و مدیر فراوری فصل فصل ششم سریال داستان ترسناک آمریکایی در گفت وگوی اخیرش اعلام نموده طرح اولیه داستان ترسناک آمریکایی: روانوک با محصول نهایی بسیار متفاوت بوده است. در شروع کار شبکه اف ایکس و مورفی قصد داشته اند قصه ای هراس انگیز در میانه های قرن نوزدهم میلادی و در بستر جنگ داخلی آمریکا روایت نمایند، اما آن ها در ادامه درمی یابند روایت داستانی برمبنای واقعه عجیب کلونی روانوک بسیار جذاب تر است.

  • بهترین فیلم های ترسناک 2020 که نفس را در سینه حبس می نمایند

ماجرای کلونی روانوک به میانه های قرن شانزدهم میلادی بازمی گردد. در آن سال ها ملکه انگلستان چند هزار نفر را برای تشکیل شهری مطابق سلیقه بریتانیا به شمال آمریکا می فرستد، اما تمام این افراد چندی پس از رسیدن به خاک آمریکا ناپدید می شوند! پیش از انگلیسی ها، گروهی از نظامیان اسپانیایی در آن منطقه ساکن بوده اند، اما به دلیل اختلاف و درگیری با مردم محلی مجبور به ترک بعضی از بخش های شمالی آمریکا شده اند. پس از ناپدید شدن بریتانیایی ها روایت ها و داستان های عجیبی پیرامون کلونی روانوک شکل می گیرد و تا به امروز دلیل منطقی برای ناپدید شدن آن ها اعلام نشده است.

فصل ششم سریال داستان ترسناک آمریکایی ماجرای زندگی زوج جوانی با نام های شلبی و مت را روایت می نماید که به خاطر مشکلاتی محل زندگی قبلیشان در لس آنجلس را ترک می نمایند و راهی کارولینای شمالی می شوند. آن ها در کارولینا خانه ای عظیم و زیبا را با قیمتی فوق العاده در یک مزایده برنده می گردد، اما این تمام ماجرا نیست و سرنوشت شومی انتظار آن ها را می کشد.

رایان مورفی در گفت وگوی اخیر خود اعلام نموده داستان فصل ششم قرار بوده با الهام از فیلم دیگران محصول 2001، چند سال پس از ماجراهای جنگ داخلی رقم بخورد. بخشی از صحبت های او به این توضیح است: قرار بود من، مت بامر و فین ویتراک سه برادر باشیم و داستان در قرن نوزدهم روایت می شد. همه برای چنین ماجرای آماده بودیم، اما داستان به کلی تغییر کرد و به شکل فعلی آن درآمد.

فصل روانوک از این جهت در مجموعه داستان ترسناک آمریکایی حائز اهمیت است که پس از فصل های نسبتا ضعیف چهارم و پنجم دوباره اعتماد بینندگان سریال های ترسناک و منتقدین را جلب کرد. این فصل با نمره 72 از 100 در متاکریتیک بهترین نمره منتقدان در میان تمام فصل های سریال در متاکریتیک را به خود اختصاص داده است. فرم روایت در روایت روانوک سبب شد مخاطبان سریال ارتباط بهتری با آن برقرار نمایند. سازندگان با تعریف یک ماجرای جدید در دل واقعه ای قدیمی به ساختاری جذاب برای یک قصه ترسناک دست یافتند.

فصل نهم این مجموعه سال گذشته تحت نام داستان ترسناک آمریکایی: 1984 از شبکه اف ایکس پخش شد و فصل دهم آن طی سال 2021 روی آنتن می رود.

منبع: Screenrant

بی نهایت اس ام اس: اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 24885

به "فصل ششم سریال داستان ترسناک آمریکایی در دوران جنگ داخلی رقم می خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل ششم سریال داستان ترسناک آمریکایی در دوران جنگ داخلی رقم می خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید