لبنان: آزادی شهروند آمریکایی بازداشت شده در سوریه صحت ندارد

به گزارش مجله سلو بلاگ، اداره کل امنیت عمومی لبنان گفت، خبر منتشر شده در شبکه های اجتماعی راجع به آزادی شهروند و روزنامه نگار مستقل آمریکایی در سوریه صحت ندارد.

لبنان: آزادی شهروند آمریکایی بازداشت شده در سوریه صحت ندارد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از سایت المیادین، شبکه های اجتماعی اطلاعاتی را منتشر کردند که نشان می دهد عباس ابراهیم، رئیس اداره کل امنیت عمومی لبنان در سفر اخیرش به واشنگتن فرایند آزادی اوستن تایس، شهفرایند و روزنامه نگار آمریکایی در سوریه را آنالیز نموده است.

روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا ماه نوامبر نوشت، یک مسوول در کاخ سفید محرمانه به دمشق سفر نموده و با دولت این کشور ملاقات نموده است.

این روزنامه با استناد به اعضایی در دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و دیگر منابع مطلع از فرایند مذاکرات نوشت، کاش باتیل، دستیا معاون ترامپ که از مسوولان درجه اول کاخ سفید در حوزه مبارزه با تروریسم است، اوایل ماه نوامبر برای ملاقات محرمانه با بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه و آزادی دو شهفرایند آمریکایی که گمان می رود در نزد دولت دمشق بازداشت هستند، به این کشور رفت.

ماه ژانویه هم مادر تایس که از سال 2012 در سوریه ناپدید شده، گفت، یک مقام ارشد آمریکایی مدام مانع از کوشش ها برای تسهیل در آزادی پسرش می گردد. او هویت یا محل کار این مسوول را فاش نکرد.

ایالات متحده انتظار دارد اوستن تایس، روزنامه نگار مستقل و افسر سابق مارینز آمریکا که در سال 2012 در سوریه ناپدید شده به همراه مجد کمالماز، پزشک سوری آمریکایی که در پی بازداشتش در سال 2017 به همراه دست کم چهار آمریکایی دیگر ناپدید شده اند، آزاد شوند.

بی نهایت اس ام اس: اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 24995

به "لبنان: آزادی شهروند آمریکایی بازداشت شده در سوریه صحت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لبنان: آزادی شهروند آمریکایی بازداشت شده در سوریه صحت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید