مهلت ثبت نام داوطلبان دوره های دکتری تخصصی استعداد درخشان تمدیدشد

به گزارش مجله سلو بلاگ، مهلت ثبت نام داوطلبان پذیرش در دوره های دکتری تخصصی استعداد درخشان (برگزیدگان علمی) تا 31 اردیبهشت ماه 1399 تمدید شد.

مهلت ثبت نام داوطلبان دوره های دکتری تخصصی استعداد درخشان تمدیدشد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه تربیت مدرس ،مهلت ثبت نام داوطلبان پذیرش در دوره های دکتری تخصصی استعداد درخشان (برگزیدگان علمی) تا 31 اردیبهشت ماه 1399 تمدید شد.

براساس این گزارش ، بنا بر اعلام مدیریت همکاری های آموزشی و آزموندانشگاه تربیت مدرس ، باتوجه به مسائل بوجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین درخواست های متعدد داوطلبان مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام داوطلبان پذیرش در دوره های دکتری تخصصی دانشگاه حداکثر تا سرانجام 31 اردیبهشت ماه 99 تمدید شد.

گفتنی است داوطلبان واجد شرایط در فرصت به جامانده نسبت به ثبت نام و بارگذاری تمامی مدارک الزامی در سامانه گلستان دانشگاه بر اساس مفاد اطلاعیه شماره 1 اقدام نمایند.

گفتنی است ، نتیجه آنالیز اولیه نسخه الکترونیکی مدارک داوطلبان پس از سرانجام مهلت ثبت نام به وسیله بخش آموزش وبگاه دانشگاه اعلام می گردد و صرفا داوطلبانی که شرایط آنالیز مدارک آنها در سامانه گلستان دانشگاه تایید است ، مجاز به تکمیل فرایند ثبت نام و دریافت گواهی می شوند و نیازی به پیگیری و تماس تلفنی نیست.

همچنین در راستای عدم مراجعه حضوری به دانشگاه، داوطلبان می توانند درخواست خود مبنی بر تکمیل و دریافت فرم شماره 1 (گواهی معدل و ...) را به آدرس ایمیل [email protected] ارسال نمایند تا فرم مربوط پس از تکمیل و تایید توسط مدیریت امور آموزشی دانشگاه به پست الکترونیک آنان ارسال گردد.

بی نهایت اس ام اس: اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 17622

به "مهلت ثبت نام داوطلبان دوره های دکتری تخصصی استعداد درخشان تمدیدشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام داوطلبان دوره های دکتری تخصصی استعداد درخشان تمدیدشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید