واکنش پرسپولیسی ها به اعتراض استقلالی ها: هروقت دعوای بازیکنانتان در فرودگاه آنالیز شد لک هم محروم می گردد!

به گزارش مجله سلو بلاگ، طرفداران پرسپولیس نسبت به درخواست استقلالی ها مبنی بر محرومیت حامد لک به خاطر رفتارش در بازی مقابل ذوب آهن واکنش نشان دادند.

واکنش پرسپولیسی ها به اعتراض استقلالی ها: هروقت دعوای بازیکنانتان در فرودگاه آنالیز شد لک هم محروم می گردد!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حامد لک حرکت قشنگی در بازی با ذوب آهن انجام نداد و با وجود اینکه توپ در جریان بازی حرکت نداشت به هنگام زدن ضربه کرنر توپ دیگری را به داخل زمین فرستاد تا به نوعی وقت بازی را بکشد و خلل ایجاد کند. کاری که حتی از سوی طرفداران پرسپولیس هم مورد انتقاد نهاده شد. با این حال همانطور که در عده ای از استقلالی ها با استناد به حرکت دستیار مهدی رحمتی در بازی با آلومینیوم اراک که توپ را وسط ضد حمله حریف به داخل زمین شوت کرد و محروم شد معتقد بودند حامد لک هم باید محروم گردد که این موضوع بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت و بحث عجیبی بین طرفداران سرخابی به فاصله کمتر از 10 روز مانده تا دربی در فضای مجازی شکل گرفت.

بعد از این ادعای استقلالی ها طرفداران پرسپولیس هم درصدد پاسخگویی برآمدند و جواب طرفداران رقیب را دادند. آن ها معتقدند چون بازی متوقف بوده نباید محرومیتی شامل لک گردد ضمن اینکه اول کمیته انظباطی تکلیف درگیری بازیکنان استقلال با طرفدارانشان در فرودگاه را تعیین کند و هروقت بازیکنان خاطی استقلال به خاطر کتک زدن طرفداران محروم شدند آنوقت کمیته انظباطی بیاید در خصوص محرومیت لک تصمیم بگیرد. همچنین طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی فیلم درگیری استقلالی ها را دوباره منتشر و ادعا کردند همانطور که خانزاده به خاطر درگیری با یک طرفدار بلافاصله محروم شد استقلالی ها هم می بایست محروم می شدند ولی بعد از گذشت چندماه هنوز این اتفاق نیفتاده و کمیته انطباطی به نظر اراده ای برای محروم کردن ابی ها ندارد.

خبر ورزشی

بی نهایت اس ام اس: اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 27173

به "واکنش پرسپولیسی ها به اعتراض استقلالی ها: هروقت دعوای بازیکنانتان در فرودگاه آنالیز شد لک هم محروم می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش پرسپولیسی ها به اعتراض استقلالی ها: هروقت دعوای بازیکنانتان در فرودگاه آنالیز شد لک هم محروم می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید