وبینار رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی با مسئولان مبارزه با دوپینگ اتحادیه جهانی

به گزارش مجله سلو بلاگ، ویدئو کنفرانس رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی با مسئولان مبارزه با دوپینگ اتحادیه جهانی کشتی برگزار گردید.

وبینار رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی با مسئولان مبارزه با دوپینگ اتحادیه جهانی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، دکتر پورسعید در خصوص موارد مطرح شده در این وبینار گفت: عصر روز گذشته (سه شنبه) جلسه ای را به صورت وبینار (ویدیو کنفرانس اینترنتی) با مسئولان مبارزه با دوپینگ اتحادیه جهانی کشتی برگزار کردم.

وی ادامه داد: در این جلسه که با تدریس چهار نفر از اساتید برگزار گردید، درباره روش های انجام آزمایش های دوپینگ از جمله روش های اطلاع ورزشکار از انجام آزمایش، چگونگی حضور آنها در اتاق کنترل دوپینگ و همچنین نحوه انجام آزمایشات، توضیحات لازم داده شد.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی گفت: در این جلسه در خصوص نحوه انجام آزمایشات دوپینگ با توجه به شیوع ویروس کرونا، مطالبی عنوان و بر انجام آزمایشات با رعایت پروتکل های ورزشی، بهداشتی تأکید شد.

پورسعید گفت: در ادامه سؤالاتی در خصوص فرایند کاری فدراسیون کشتی در خصوص آزمایشات دوپینگ به عمل آمد و مسئولان مبارزه با دوپینگ اتحادیه جهانی کشتی از فعالیت های فدراسیون کشتی در این زمینه رضایت داشتند و ضمن حمایت از این حرکت فدراسیون کشتی درباره کارهای آموزشی و انجام آزمایشات بیشتر تأکید داشتند.

وی در خاتمه اعلام نمود: نمایندگان اتحادیه جهانی کشتی در این جلسه گفتند که اگر فرایندی که فدراسیون کشتی در مبارزه با دوپینگ پیش گرفته است، ادامه داشته باشد، این امید می رود که کشتی ایران از گروه خطر فاصله گرفته و جرایم ما نیز کمتر گردد.

بی نهایت اس ام اس: اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 17453

به "وبینار رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی با مسئولان مبارزه با دوپینگ اتحادیه جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وبینار رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی با مسئولان مبارزه با دوپینگ اتحادیه جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید