وداع زودهنگام غول جام جهانی هندبال

به گزارش مجله سلو بلاگ، گاتیر اموومبی که به خاطر جثه و عملکرد درخشانش در جام جهانی هندبال همه نگاه ها را به خود جلب نموده بود خداحافظی زودهنگامی با این رقابت ها داشت.

وداع زودهنگام غول جام جهانی هندبال

به گزارش خبرنگاران از ایسنا، یکی از نام های برجسته دور نخست جام جهانی هندبال، گاتیر اموومبی بود که با 110 کیلو وزن در ملاقات نخست برابر آرژانتین درخشید و هر چهار ضربه اش را برای کنگو به گل تبدیل کرد.

او برابر دانمارک هم بازی عالی به نمایش گذاشت اما وداع تلخی از این رقابت ها داشت چون کنگو از جام جهانی مصر حذف شد.

این تیم در آخرین ملاقات دور نخست برابر بحرین نهاده شد و در حالی که بیشتر دقایق بازی دو تیم در نتیجه برابر بودند اما کنگو نتوانست ریتم خود را حفظ کند و 34 بر 27 مغلوب شد. امووبی زمانی وارد زمین شد که نتیجه 9 بر 7 به نفع کنگو بود.

این شکست منجر به حذف اموومبی و کشورش شد اما آن ها به خانه نخواهند رفت و در جام رییس جمهور - که تیم های آخر هر گروه رقابت خواهند کرد - به میدان می رود.

با این حال بازی معین کننده برابر بحرین بود که اموومبی دوباره نشان داد جثه اش مانع درخشش نمی گردد (بر اساس رسانه های رسمی110 کیلو وزن دارد اما بعضی از رسانه ها او را 137 کیلو با 1.92 متر قد عنوان کردند).

بازیکن کنگویی پنج ضربه به سمت دروازه زد که همه به گل تبدیل شدند. بر این اساس او جام جهانی را با 13 گل از 14 ضربه به خاتمه رساند که آمار فوق العاده ای به حساب می آید.

عملکرد درخشانش برابر بحرین با وجود شکست تیمش موجب شد جایزه بهترین بازیکن بازی را به دست آورد.

اموومبی با وجود دریافت این عنوان شاد نشد چون تیمش حذف شده بود. او پس از بازی گفت: ترجیح می دادم پیروز می شدیم اما ارزشمان را نشان دادیم و جنگیدیم. از این حضور احساس غرور می کنیم ولی حذف، اتفاق تلخی بود. دوست داشتم پیروز می شدیم تا این که جایزه بهترین بازیکن را به دست می آوردم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 27742

به "وداع زودهنگام غول جام جهانی هندبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وداع زودهنگام غول جام جهانی هندبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید