وزیر دفاع دولت ترامپ آماده استعفا شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، تهران (پانا) - با نزدیک شدن به زمان اعلام نتیجه نهایی انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا و احتمال زیاد پیروزی بایدن، رسانه های آمریکایی به نقل از منابع وزارت دفاع آمریکا گزارش داده اند؛ مارک اسپر نامه استعفای خود را برای ارائه به ترامپ آماده نموده است.

وزیر دفاع دولت ترامپ آماده استعفا شد

مارک اسپر از سه ماه پیش قصد داشت از کار خود به دلیل اختلاف با ترامپ درباره حذف نام رهبران کنفدراسیون به ویژه پس از جنبش اعتراضی جان سیاهان مهم است کناره گیری کند. ترامپ هم پیش از این گفته بود که در صورت انتخاب، تعداد زیادی از کابینه خود را تغییر می دهد اما اقدام اسپر در حالی که هنوز تعیین نیست ترامپ برنده است یا خیر، نمی تواند به دلیل تغییرات کابینه در دور دوم ریاست جمهوری باشد.

حدود 10 روز پیش نیز منابع نزدیک به رییس جمهوری آمریکا اعلام نموده بودند که او فهرست بلندبالایی را شامل مدیر اف بی آی، رییس سیا و وزیر دفاع خود برای اخراج در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو آماده نموده است.

به گفته این منابع، کریستوفر رِی مدیر اداره تحقیقات فدرال (اف بی آی)، جینا هاسپل رییس آژانس مرکزی اطلاعات (سیا) و مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا نیز در این فهرست جزو کسانی هستند که بلافاصله پس از پیروزی ترامپ اخراج خواهند شد.

بی نهایت اس ام اس: اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 24652

به "وزیر دفاع دولت ترامپ آماده استعفا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر دفاع دولت ترامپ آماده استعفا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید