پربازدیدترین مقالات 2020 ویکی پدیا معین شدند

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی نت، در سال 2020 شیوع ویروس کرونا و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا دو موضوع بسیار مهم دنیا بودند و این مساله بر روی ویکی پدیا نیز تأثیر گذاشته و پربازدیدترین مقالات این سایت نیز با همین موضوعات بوده اند.

پربازدیدترین مقالات 2020 ویکی پدیا معین شدند

بر اساس اعلام ویکی پدیا از بین 10 مقاله پربازدید این سایت، هفت مقاله در ارتباط با این دو موضوع بوده اند که در مجموع بیش از 297 میلیون بار مشاهده شده اند. تعداد بازدید از 10 مقاله پرطرفدار ویکی پدیا در مجموع 396 میلیون بار بوده است.

حساسیت مطالب مرتبط با این دو موضوع تا بدان حد بوده که ویکی پدیا را از یک دایره المعارف آنلاین تا حدی به یک پورتال با کاربرد خبری مبدل نموده است. گوگل نیز مدتی است به بخش هایی از ویکی پدیا در نتایج جستجوی خود ارجاع می دهد و همین مساله باعث شده سندیت و اهمیت آن از نظر کاربران افزایش یابد.

بیش از 65 هزار نویسنده داوطلب وظیفه فراوری محتوا و آنالیز اصالت و صحت اطلاعات منتشر شده در این سایت را بر عهده دارند. حدود 2000 صفحه مطلب در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا در ویکی پدیا وجود دارد. تعداد صفحات مربوط به ویروس کرونا در ویکی پدیا به 7000 مورد می رسد. میزان بازدید از کل این صفحات از 580 میلیون بار فراتر رفته است.

بیشترین بازدید از مقالات مربوط به کرونا در ویکی پدیا مربوط به سه مقاله با عناوین پاندمی کووید - 19، ویروس کرونا و پاندمی کووید - 19 بر مبنای کشور و قلمرو بوده که به ترتیب رتبه های 1، 6 و 8 را کسب نموده اند. تعداد بازدید از مقاله پاندمی کووید - 19 بیش از 84 میلیون مورد بوده است. مقالات پربازدید مربوط به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز به ترتیب با عناوین دونالد ترامپ، کاملاً هریس، جو بایدن و انتخابات ریاست جهوری 2020 ایالات متحده منتشر شده اند. رتبه این مقالات به ترتیب 2، 4، 5 و 9 است.

مقاله ای با عنوان مرگ های سال 2020 با بیش از 42 میلیون بازدید رتبه سوم ویکی پدیا و مقاله ای با عنوان کوب برایانت در خصوص بازیکن مشهور بسکتبال در آمریکا با بیش از 32 میلیون بازدید رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است.

بی نهایت اس ام اس: اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 26911

به "پربازدیدترین مقالات 2020 ویکی پدیا معین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پربازدیدترین مقالات 2020 ویکی پدیا معین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید