کرونا یک شهر عظیم چین را زمین گیر کرد

به گزارش مجله سلو بلاگ، گزارش ها حاکی است در شهر جی لین واقع در شمال شرق چین به دلیل افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا، محدودیت های جدی برقرار شده است و بعضی از مناطق شهر هم قرنطینه شده است.

کرونا یک شهر عظیم چین را زمین گیر کرد

به گزارش تلویزیون چین، حرکت قطارها و اتوبوس های مسیرهای دور از این شهر متوقف شده و همزمان اعلام شده است که کسی حق ندارد گردهمایی برگزار کند.

بر اساس گزارش ها محدودیت ها برای فضاهای بسته افزایش یافته، بعضی از محله ها در قرنطینه هستند و بر اساس گزارش های موجود بخشی از شهر قفل شده است.

امروز اعلام شد در شش مجتمع این شهر مواردی از ابتلا به کرونا تایید شده و شمار کرونایی ها هم به 21 نفر رسیده است که همگی مربوط به ارتباط با اولین فرد مبتلا است که در یک لباسشویی کار می نموده است.

گای دونگ پینگ معاون شهردار جی لین روز چهارشنبه در مصاحبه مطبوعاتی به خبرنگاران گفت که اوضاع بسیار حساس و پیچیده است و خطر شیوع به شکل جدی وجود دارد.

او اضافه کرد که به همین دلیل بر اساس دستور مرکز پیشگیری و کنترل بیماری های شهر، تدابیر محدود نماینده بخصوص در مناطق شهری جی لین در نظر گرفته شده است.

از سوی دیگر یک بیانیه از سوی دولت محلی جی لین منتشر شده مبنی بر اینکه همه مجتمع های مسکونی در سطح شهر و نقاط روستایی قرنطینه شده اند.

ظاهرا از خروج مردم از جی لین که دومین شهر عظیم استانی به همین نام در شمال شرق چین است جلوگیری می گردد مگر اینکه افراد 48 ساعت قبل از خروج تایید نمایند نتیجه آزمایش کرونای آنها منفی بوده است.

گردهمایی، تجمعات و حضور در مناطق پرازدحام ممنوع شده است و تمامی سالن های نمایش و خدمات اینترنتی تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

جی لین برای 73 روز از کرونا عاری شده بود اما هفته قبل یک کارگر لباسشویی در این شهر به کرونا آلوده شد و تا کنون شمار افراد مبتلا اکنون به 21 نفر افزایش یافته است.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

بی نهایت اس ام اس: اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 17112

به "کرونا یک شهر عظیم چین را زمین گیر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا یک شهر عظیم چین را زمین گیر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید