کسب جایزه ویژه پروفسور حسابی در جشنواره پایان نامه های برتر ایران

به گزارش مجله سلو بلاگ، رساله دوره دکتری عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان برگزیده نهایی جشنواره پایان نامه های برتر ایران-جایزه ویژه پروفسور حسابی(دوره سوم) در محور پایان نامه های دانشگاهی شد.

کسب جایزه ویژه پروفسور حسابی در جشنواره پایان نامه های برتر ایران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از زاهدان، رساله دوره دکتری سمانه سلیمی نخستین دانش آموخته دکتری مدیریت آموزشی دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز، برگزیده نهایی جشنواره پایان نامه های برتر ایران-جایزه ویژه پروفسور حسابی(دوره سوم) در محور پایان نامه های دانشگاهی شد.

سلیمی در این رابطه بیان نمود: به عنوان نخستین دانش آموخته دوره دکتری مدیریت آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز، رساله دکتری خود را با راهنمایی دکتر عبدالله پارسا و دکتر یدالله مهرعلی زاده با عنوان ارائه نقشه مفهومی برای برنامه ریزی راهبردی دانشگاه شهید چمران اهواز در بهمن 97 به اتمام رساندم.

وی اضافه نمود: این رساله دارای نوآوری هایی است که برای نخستین مرتبه در ایران در این رساله به تدوین نقشه مفهومی برای برنامه ریزی راهبردی دانشگاه با بهره گیری از روش پژوهش آمیخته (کیفی-کمی و کیفی) انجام گرفته است.

این محقق دانشگاهی اظهار امیدواری کرد که محققان و علاقه مندان به حوزه برنامه ریزی راهبردی از نتایج حاصل از این رساله که در قالب سه مقاله علمی و پژوهشی و کتاب در دست تدوین است بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگاران، از تلاش های سمانه سلیمی با اهدا لوح از سوی دکتر حامد شاکریان دبیر جشنواره پایان نامه های برتر ایران و جایزه ویژه پروفسور حسابی قدردانی شد.

4117/

بی نهایت اس ام اس: اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 19588

به "کسب جایزه ویژه پروفسور حسابی در جشنواره پایان نامه های برتر ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب جایزه ویژه پروفسور حسابی در جشنواره پایان نامه های برتر ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید