گوشی تاشو هواوی میت ایکس 2 با قابلیت تاشوندگی به داخل راهی بازار می گردد

به گزارش مجله سلو بلاگ، تا به این لحظه هواوی دو گوشی تاشو با نام های هواوی میت ایکس (Mate X) و هواوی میت ایکس اس (Mate Xs) را راهی بازار نموده که قابلیت تاشوندگی به سمت بیرون دارند. حال به نظر می رسد شرکت چینی مشغول ساخت محصولی جدید با نام هواوی میت ایکس 2 است که می تواند به سمت درون (مانند گلکسی فولد) تا گردد.

گوشی تاشو هواوی میت ایکس 2 با قابلیت تاشوندگی به داخل راهی بازار می گردد

در حال حاضر در بازار گوشی های تاشو، تنها سامسونگ و هواوی هستند که رسما از محصولات خود رونمایی نموده اند و دیگر شرکت ها فقط نمونه های اولیه این محصولات را به نمایش می گذارند. سامسونگ مدل های مختلفی از این گوشی ها را راهی بازار نموده اما هواوی تنها دو مدل را در سبد محصولات خود دارد که تقریبا شبیه به یکدیگر هستند. ظاهرا نماینده بعدی غول چینی قرار است کمی متفاوت باشد.

راس یانگ، مدیرعامل شرکت Display Supply Chain Consultants، در واکنش به یکی از پست های ایوان بلس، افشاگر معروف حوزه فناوری، نوشت هواوی میت ایکس 2 از نمایشگری با قابلیت تاشوندگی به سمت داخل راهی بازار می گردد. نمایشگری که از پوشش پلیمری (CPI) به جای پوشش شیشه ای (UTG) بهره می برد و به احتمال زیاد سامسونگ و شرکت BOE وظیفه ساخت آن را بر عهده خواهند داشت.

این اولین باری نیست که در رابطه با گوشی تاشو هواوی با قابلیت تاشوندگی به داخل می شنویم. هواوی در ماه ژانویه امسال پتنت محصولی را با قابلیت مشابه در دفتر مالکیت فکری اتحادیه اروپا به ثبت رسانده که با توجه به آن، محصول تاشویی را با 6 دوربین (4 دوربین در پشت و 2 دوربین سلفی) و فضایی خالی برای قرارگیری قلم هوشمند شاهد بودیم. می توانید پتنت این گوشی را در زیر مشاهده کنید.

  • گلکسی Z Fold 2 معرفی گردید؛ جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ

شایعه های زیادی در رابطه با نام این محصول وجود دارد. هواوی به تازگی نام میت وی (Mate V) را در اروپا ثبت تجاری نموده که این حرف در واقع نشان دهنده محصولی است که به سمت داخل تا می گردد. اما ایوان بلس همچنان در توییت خود از این گوشی با نام هواوی میت ایکس 2 یاد نموده و مدعی شد این محصول با نام رمز تتون (Teton) راهی بازار می گردد.

متأسفانه هنوز اطلاعات زیادی در رابطه با نماینده تاشوی جدید هواوی نداریم و باید منتظر بمانیم ببینیم در ماه های آینده چه خبرهایی پیرامون این محصول و قابلیت های آن منتشر می گردد.

  • گوشی تاشو هواوی میت ایکس 2 در نیمه دوم 2020 معرفی می گردد

منبع: GSMArena

بی نهایت اس ام اس: اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 20943

به "گوشی تاشو هواوی میت ایکس 2 با قابلیت تاشوندگی به داخل راهی بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشو هواوی میت ایکس 2 با قابلیت تاشوندگی به داخل راهی بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید